Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów

Na prośbę marki Hisense przesyłam Wam informację o wynikach sprzedaży.

Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.

Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i urządzeń gospodarstwa domowego, umacnia swoją pozycję na globalnym rynku telewizorów. Najnowsze dane Omdia, wiodącego międzynarodowego instytutu badań rynkowych, wskazują, że w Q1 2024 r. globalne dostawy telewizorów Hisense osiągnęły 6,32 mln egzemplarzy, co stanowi 13,6% udziału w globalnym wolumenie sprzedaży. To pozwoliło Hisense utrzymać 2. miejsce na światowym rynku telewizorów, osiągając przychody z dostaw na poziomie 12,1%.

Hisense nie tylko zajmuje czołową pozycję nie tylko w globalnym wolumenie dostaw telewizorów, ale również jako lider w kategorii 100-calowych telewizorów oraz telewizorów laserowych. W pierwszym kwartale 2024 roku Hisense osiągnęła 53,4% udziału w globalnym rynku telewizorów laserowych, utrzymując tę pozycję od 2023 roku.

Hisense jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ po raz trzeci z rzędu. W ramach tego partnerstwa firma rozpoczęła kampanię „BEYOND GLORY” z udziałem legendarnych bramkarzy Ikera Casillasa i Manuela Neuera, globalnych ambasadorów marki.

Specjalnie dla fanów sportu, Hisense zaprojektowała Mini-LED ULED U7N, oficjalny telewizor UEFA EURO 2024™. Ten model przenosi oglądanie piłki nożnej na nowy poziom dzięki wysokiej częstotliwości odświeżania 240 Hz oraz trybowi 120 Hz Ultra Motion i AI Sports, które zapewniają widzom niesamowite wrażenia, przenosząc ich w samo serce gry.

Co o tym sądzicie?