Huawei zaprasza na rodzinną zabawę

Na prośbę marki Huawei przesyłam Wam informację na temat zabawy i gier z bohaterami Talking Tom.

Huawei zaprasza na rodzinną zabawę z bohaterami gry i serialu Talking Tom

Huawei organizuje w swoim warszawskim sklepie serię imprez rodzinnych inspirowanych postaciami gry i serialu Talking Tom, podczas których rodzice i ich pociechy będą mogły zapoznać się z tabletami i innymi urządzeniami Huawei, a także wygrać atrakcyjne nagrody.

Pierwsze dwa wydarzenia mają zachęcić dzieci do malowania, rysowania, szkicowania lub kolorowania popularnych postaci z gry Talking Tom dostępnej w AppGallery i Huawei Centrum gier oraz dostępnego w Huawei Video serialu Talking Tom and Friends.

Już 4 i 11 czerwca w Huawei Experience Store w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, Huawei organizuje wyjątkową imprezę rodzinną. Pełne atrakcji dni będą zachęcać początkujących artystów do korzystania z tabletów i smartfonów Huawei oraz tworzenia za ich pomocą wyjątkowych rysunków, a każdy uczestnik dostanie powitalny upominek.

Rysunki zostaną umieszczone w internecie za pośrednictwem Przeglądarki Huawei i każdy będzie mógł zagłosować online na ulubiony obrazek. Osoby głosujące mają szansę otrzymać bezpłatnie 50 GB przestrzeni dyskowej w Chmurze Huawei na jeden miesiąc. Konkurs będzie promowany również w AppGallery, Centrum Gier Huawei, Chmurze Huawei oraz Motywach Huawei. Ponadto, autorzy trzech najlepszych prac zdobędą atrakcyjne nagrody rzeczowe. Na zwycięzcę czeka tablet Huawei MatePad 10.4 w zestawie z Huawei KeyBoard i M Pencil. Autor drugiej najwyżej ocenionej pracy otrzyma Huawei MatePad T10S + WIFI. Nagrodą za trzecie miejsce będzie Huawei MatePad T10 + WIFI. Wszyscy zwycięzcy otrzymają również bezpłatnie 200 GB pamięci masowej w Chmurze Huawei.

Seria gier Talking Tom to jedne z najpopularniejszych gier pobieranych w AppGallery – obecnie mają ponad 18 miliardów pobrań, natomiast serial – ponad 88 miliardów wyświetleń.

Szczegóły wydarzenia: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/matepad-launch/

Co o tym sądzicie?