Na prośbę marki TECNO przesyłam Wam informację na temat nowej kampanii.
Kampania #ToneProud TECNO ma na celu wyeliminowanie uprzedzeń dotyczących koloru skóry w technologii obrazowania
Czy w świecie, w którym technologia i AI kształtują postrzeganie, smartfony naprawdę oddają pełne spektrum i piękno ludzkiej różnorodności, zwłaszcza na często pomijanych rynkach rozwijających się?
TECNO, innowacyjna marka będąca liderem w dziedzinie obrazowania wielu odcieni skóry, udzieliła odpowiedzi na to pytanie, rozpoczynając kampanię #ToneProud.
Badanie przeprowadzone w 2018 r. przez MIT i Uniwersytet Stanforda przyniosło niepokojące odkrycie: uprzedzenia dotyczące typu skóry w niektórych komercyjnych systemach AI. Ta tendencyjność jest szczególnie niepokojąca w erze technologii obrazowania opartej na sztucznej inteligencji. Zrozumienie i zajęcie się tymi uprzedzeniami algorytmicznymi dotyczącymi odcienia skóry poprzez gromadzenie danych naukowych i innowacyjne pomiary ma kluczowe znaczenie dla wspierania bardziej sprawiedliwego i inkluzywnego społeczeństwa.
Z głębokim przekonaniem, że technologie obrazowania powinny być wolne od uprzedzeń, a każdy odcień skóry zasługuje na sprawiedliwą reprezentację jako istotny aspekt ludzkiej różnorodności, TECNO rozpoczyna kampanię #ToneProud. Kampania ma na celu podniesienie świadomości na temat różnorodności odcieni skóry, jednocześnie przedstawiając konsumentom unikalną bazę danych 268 odcieni skóry TECNO. Przypisując określone kody kolorów do różnych odcieni skóry z naukową klasyfikacją, TECNO nie tylko zajmuje się uprzedzeniami w przywracaniu kolorów odcieni skóry i dostrajaniu dokładności technologii Universal Tone w celu zapewnienia rzetelnej reprezentacji. Pozwola to tak także konsumentom zrozumieć i poczuć dumę z różnorodności odcieni skóry na całym świecie, zachęcając ich wraz z TECNO do zajęcia stanowiska przeciwko brakowi prawdziwej reprezentacji.
Kampania #ToneProud – w obronie równej reprezentacji
Kampanię #ToneProud wspierają i dołączają do niej światowe gwiazdy o różnych kolorach skóry, w tym urodzona w Indonezji piosenkarka i autorka tekstów Anggun, saudyjska filmowiec i aktorka Fatima Al-Banawi, nigeryjski piosenkarz i autor tekstów Johnny Drille oraz polska influencerka Ewa Kępys. W filmie poruszającym temat bycia #ToneProud, wydanym z okazji rozpoczęcia kampanii, celebryci dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z niewłaściwym przedstawianiem ich odcieni skóry oraz przekonaniem, że technologia powinna wspierać różne odcienie skóry i prawdziwy kolor.
Zastanawiając się nad swoimi doświadczeniami związanymi z niewłaściwym przedstawianiem jej koloru skóry, Anggun mówi: „Myślę, że czasami trzeba po prostu przypomnieć, że wszyscy jesteśmy indywidualni i wszyscy jesteśmy piękni na swój własny sposób”. TECNO #ToneProud to nie tylko kampania, ale wezwanie do dokładniejszego przedstawienia prawdziwego odcienia skóry ludzi i przypomnienie, że wszyscy powinniśmy celebrować piękno ludzkiej różnorodności.
Anggun dodał: „Jeśli technologia nam pomaga, co jest podejściem telefonów TECNO, ułatwia to przełamywanie barier i zmianę postrzegania ludzi, zmianę mentalności”.
Dołącz do kampanii TECNO, aby przyjąć postawę #ToneProud
Z okazji rozpoczęcia kampanii #ToneProud, TECNO wzywa konsumentów na całym świecie do świętowania różnorodności odcieni skóry i pokazania, że są dumni z własnego. Użytkownicy na całym świecie są zaproszeni do odkrycia własnego kodu odcienia skóry na stronie 268toneproud.com. To narzędzie internetowe wykorzystuje inkluzywne nakładki TECNO o 268 odcieniach skóry, aby pomóc zwiększyć świadomość na temat różnorodności ludzkości i odcieni skóry. Zyskując głębsze zrozumienie własnych odcieni skóry, konsumenci mogą dołączyć do dyskusji, dzieląc się swoim portretem z kodem odcienia skóry na Instagramie za pomocą hashtagów #ToneProud, #UniversalTone i #TECNO. W ten sposób wysyłany jest wspólny komunikat, że każdy powinien być dumny ze swojego odcienia skóry.
„Przez wiele lat TECNO przywiązywało dużą wagę do badań konsumenckich, dlatego rozumiemy, że niewłaściwe (i niedostateczne) uwzględnianie odcienia skóry jest kwestią o realnym znaczeniu dla naszych Klientów – Jack Guo, Dyrektor Generalny TECNO. „Poprzez kampanię #ToneProud stajemy po stronie konsumentów, zwłaszcza tych niewłaściwie lub niedostatecznie reprezentowanych, aby opowiedzieć się za większą inkluzywnością, a jednocześnie nadal intensywnie inwestujemy w badania i rozwój obrazowania, aby wprowadzać innowacyjne technologie, które mają realny wpływ na ten problem”.
268 odcieni skóry – Game Changer w eliminowaniu uprzedzeń w AI na rzecz inkluzywnego obrazowania kolorów skóry
Poprzez tę kampanię, TECNO podkreśla 268 odcieni skóry w technologii Universal Tone, aby pokazać różnorodność kolorów ludzkiej skóry. 268 odcieni skóry, jako kamień milowy na drodze postępu w globalnym projekcie badawczym, stanowi istotną podstawę integracyjnej karty kolorów do obrazowania mobilnego, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla obrazowania wielu odcieni skóry jako największa i najdokładniejsza w branży baza danych odcieni skóry – baza danych, która stale się powiększa.
Opracowana we współpracy z ekspertami w dziedzinie nauki o kolorach z wiodących światowych uniwersytetów, ta obszerna baza danych odcieni skóry umożliwia algorytmom TECNO Universal Tone dokładne wykrywanie, analizowanie i renderowanie odcieni skóry w sposób, który pozwala każdemu być prawdziwie widocznym.
„Świadomość, że istnieje 268 odcieni skóry, jest świadectwem indywidualności. W świecie, który próbuje zamknąć nas w wąskich kategoriach, jest to mały, ale głęboki sposób na powiedzenie, że jesteś wyjątkowy_a. Bądź więc dumny_a i opowiedz swoją historię” – mówi Johnny Drille.
Eliminując uprzedzenia i promując autentyczną, inkluzywną reprezentację, TECNO umożliwia konsumentom uchwycenie każdego odcienia człowieczeństwa i właściwe przedstawienie wszystkich na jednym zdjęciu. „To, co robi TECNO ze swoją funkcją Universal Tone, jest niezwykle ważne na tym etapie, ponieważ ta technologia stworzy podstawy dla społeczeństwa inkluzywnego” – podkreśla Fatima Al-Banawi w filmie kampanii.
Wraz z #ToneProud, TECNO i jej globalna społeczność bronią istoty różnorodności, wzmacniając przesłanie, że każdy odcień skóry jest powodem do dumy i istotną częścią ludzkiej wspólnoty.
Aby dowiedzieć się więcej o TECNO Universal Tone, odwiedź: http://www.tecno-mobile.com/universaltone