realme ujawnia plany dotyczące rozwoju

Na prośbę marki realme przesyłam Wam informację na temat planów na 2025.

realme ujawnia plany dotyczące rozwoju oferty urządzeń IoT na 2025 rok

Marka realme zapowiada wprowadzenie nowych produktów IoT w 2025 roku i skoncentrowanie się na poszerzeniu oferty bezprzewodowych słuchawek dousznych i smartwatchy. Celem jest zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb konsumentów oraz zapewnienie pełnej integracji z szeroką gamą smartfonów dostępnych w ofercie firmy.

 

Bezprzewodowe słuchawki douszne: redefinicja dostępności wysokiej jakości dźwięku

Realme planuje wprowadzenie na rynek wielu modeli słuchawek dostosowanych do różnych preferencji konsumentów i dostępnych w rozmaitych cenach. Przykładowo nowa seria T200 będzie wyróżniać się przystępną ceną, a jednocześnie zapewni istotne funkcje, takie jak czysty dźwięk i długi czas pracy na baterii. Dzięki temu wysokiej jakości słuchawki douszne TWS będą dostępne dla większej liczby użytkowników.

W kolejnych miesiącach 2025 roku realme planuje wprowadzenie zaawansowanych modeli z serii Air, zapewniających ulepszoną aktywną redukcję hałasu (ANC), dźwięk przestrzenny i design klasy premium. Ponadto marka wdraża nowy typ konstrukcji OWS (Open Wearable Stereo), stworzony z myślą o użytkownikach ceniących komfortowe codzienne użytkowanie oraz wysoką jakość dźwięku. Premiera tych produktów zbiegnie się z wprowadzaniem na rynek nowych smartfonów realme.

 

Smartwatche: stworzone do codziennych wyzwań

W tym roku realme zaprezentuje również najnowszy smartwatch zaprojektowany z myślą o funkcjonalności i możliwości codziennego monitorowania własnego zdrowia oraz kondycji fizycznej. Przy tworzeniu nowego modelu urządzenia położono nacisk na zapewnienie długiego czasu pracy na baterii, intuicyjną integrację ze smartfonem i skuteczne śledzenie stanu zdrowia – by zaspokoić tym samym potrzeby użytkowników poszukujących zaawansowanej technologii do praktycznego zastosowania.

Marka zachęca do obserwowania najnowszych komunikatów dotyczących specyfikacji, cen oraz dostępności nowych produktów pojawiających się w kolejnych miesiącach.

Co o tym sądzicie?