Na prośbę marki Nothing przesyłam Wam informacje na temat nowego dyrektora ds. marki.
Charlie Smith dołącza do Nothing jako Dyrektor ds. Marki
(Chief Brand Officer)
Nothing ogłosiło dziś, że Charlie Smith, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Loewe, dołącza do firmy jako Dyrektor ds. Marki (Chief Brand Officer). Charlie Smith wejdzie w skład zarządu Nothing i będzie nadzorował wszystkie globalne działania związane z marką, wizerunkiem, marketingiem, komunikacją i projektowaniem sklepów, podlegając współzałożycielowi i CEO, Carlowi Pei.
Charlie doskonale łączył luksus, kreatywność i technologię, dzięki czemu Loewe stało się jedną z najważniejszych kulturowo marek dla globalnej Generacji Z” – stwierdził Carl Pei. „Chcemy stworzyć najbardziej lubianą firmę technologiczną dla nowej generacji. Żadna inna osoba nie jest lepiej przygotowana niż Charlie, by wesprzeć Nothing w redefiniowaniu możliwości technologii konsumenckiej.
Charlie Smith prowadził Loewe przez okres wyjątkowego wzrostu i ugruntował pozycję firmy jako pioniera w nowoczesnym marketingu. Pod jego kierownictwem, Loewe zostało uznane przez Lyst za najgorętszą markę w II kwartale 2023 i 2024 roku oraz w I kwartale 2025 roku. Nadzorował innowacyjne współprace ze Studio Ghibli, On Running i japońskim duetem ceramicznym Suna Fujita, opracował strategię Loewe na TikToku, która stała się viralem, oraz zorganizował głośne partnerstwa, obejmujące stylizowanie Rihanny na Super Bowl i Beyoncé podczas jej światowej trasy koncertowej, a także kampanie z udziałem Dame Maggie Smith, Sir Anthony’ego Hopkinsa i Daniela Craiga. Charlie Smith został także wymieniony na liście najbardziej przedsiębiorczych i najbardziej wpływowych dyrektorów marketingu (CMO) na świecie magazynu Forbes w 2025 roku.

„Przez ostatnie 7 lat miałem zaszczyt pracować z Jonathanem Andersonem, Pascale Lepoivre i fantastycznym zespołem w Loewe” – powiedział Charlie Smith. „Wielka nowa era rozpoczęła się pod rządami Jacka i Lazaro, i choć mój rozdział się kończy, marka będzie nadal się rozwijać. Nie mogę się doczekać, by dołączyć do Nothing i kolejnego wizjonera, Carla Pei. Z niecierpliwością oczekuję na współpracę z nim, by kwestionować status quo i ustanawiać jaśniejszą przyszłość dla technologii. Cieszy mnie ten skok z jednej szybko rosnącej, kreatywnej firmy do kolejnej. Z niecierpliwością czekam na możliwość zastosowania wiedzy zdobytej w branży luksusowej w świecie technologii konsumenckiej. Wizja Nothing jest mi bliska – technologia powinna być ekscytująca, powinna rezonować z kulturą i umożliwiać nam lepsze życie, zamiast nas od niego odciągać.
Charlie Smith rozpocznie pracę w Nothing w styczniu.



