Lider rynku wearables wystartował z kampanią 360°

Na prośbę marki Huawei przesyłam Wam informacje na temat kampanii.

Lider rynku wearables wystartował z kampanią 360° promująca serię HUAWEI WATCH GT 6 w Polsce

W ślad za światową premierą, która odbyła się 19 września w Paryżu, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 6. Komunikacja skupia się wokół rozszerzonych możliwości monitorowania aktywności sportowych i zdrowia, jak i znacznie wydłużonego czasu pracy na jednym ładowaniu. Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, digital i OOH, a także współpracę z influencerami.

Istotnym elementem kampanii wspierającej premierę nowych produktów był udział marki podczas 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego, w roli Partnera Technologicznego. W wydarzeniu, na zaproszenie Huawei, udział wzięli znani liderzy opinii: Gabi Kuczyńska, Mikolaj Tyszkiewicz, Marek Wita oraz Jeremiah Dąbrowski, którzy doświadczeniami dotyczącymi możliwości nowych zegarków dzielą się ze swoimi odbiorcami w mediach społecznościowych. Do kampanii zaproszeni zostali ponadto: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.

Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która ruszyła 1 października i potrwa do 26 października br. Spot telewizyjny można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=CSY1VzeJtr4. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.

– Pozycja rynkowa Huawei pokazuje, że komunikacja oparta na docieraniu do wielu grup docelowych przynosi efekty. Część osób poszukuje subtelnego designu, jak złota bransoleta dla kobiet, inni zaś – wyjątkowej trwałości i zdecydowanie większej funkcjonalności. Kampania dobudowuje do wizerunku serii WATCH GT mocniej zarysowany charakter sportowy. Pozwoli to rozszerzyć grono jej odbiorców o stale rosnącą grupę Polaków oczekujących precyzyjnego i wiarygodnego monitorowania ich najbardziej zaawansowanych aktywności – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.

Marka Huawei jest światowym liderem rynku urządzeń ubieralnych. Sprzedażowy i wizerunkowy sukces opiera na połączeniu nowoczesnych technologii z wyrafinowaną estetyką i użytecznością. Tegoroczna, szósta odsłona popularnej serii WATCH GT kładzie nacisk na rozbudowane możliwości monitorowania aktywności. Dzieje się tak za sprawą udoskonalonego pozycjonowania GPS oraz profesjonalnych statystyk rowerowych, a także znacznie ulepszonego czasu pracy na jednym ładowaniu, z którym od lat kojarzone są inteligentne zegarki marki. Jest to dobrze widoczne w kampanii zarówno w aspektach wizualnych, jak i doborze środków przekazu. Trwające obecnie działania mają na celu podkreślenie sportowych możliwości i charakteru nowych smartwatchy, stanowiących uzupełnienie silnego wizerunku marki.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie oraz z zakresu Public Relations nadzoruje agencja Ogilvy.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii HUAWEI WATCH GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x‑kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T‑Mobile i Orange. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 26 października 2025 r.

Co o tym sądzicie?