Jak ważny jest dla Polaków wytrzymały smartfon?

Na prośbę marki Honor przesyłam Wam wyniki badań na temat wytrzymałości smartfona.

Jak ważny jest dla Polaków wytrzymały smartfon? Badanie HONOR Magic6 Lite

Blisko połowa Polek i Polaków posiadających smartfona, uszkodziła go w swoim życiu minimum raz – wynika z badania „HONOR Magic6 Lite. Jak ważny jest dla Polaków wytrzymały smartfon?”. Z kolei podobny odsetek ankietowanych nie decyduje się na naprawę urządzenia mobilnego po jego uszkodzeniu. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków z okazji polskiej premiery smartfona HONOR Magic6 Lite.

 

Wiele osób minimum raz w życiu uszkodziło swój smartfon

W ramach badania „HONOR Magic6 Lite. Jak ważny jest dla Polaków wytrzymały smartfon?” sprawdzono m.in., jak często ankietowanym zdarza się uszkodzić ich smartfon, czy naprawiają go w takiej sytuacji oraz jakie koszty przy tym ponoszą. Z odpowiedzi wynika, że aż 46% posiadaczy smartfona uszkodziła go podczas upuszczenia minimum jeden raz w życiu. Spośród tej grupy 40% respondentów stwierdziło, że zdarzyło im się to 2 lub 3 razy, a 14% zaznaczyło odpowiedź „więcej niż 4 razy”.

Nie może zatem dziwić, że na pytanie, czy zwracasz uwagę na wytrzymałość ekranu przy zakupie nowego smartfona, ponad połowa ankietowanych, dokładnie 51%, uznała, że jest to czynnik dla nich ważny. Tylko 24% respondentów wskazało, że nie ma to dla nich znaczenia, z kolei równo ¼ nie ma na ten temat zdania.

 

Rzadziej naprawiamy…

Badanie sprawdziło też, co robimy po uszkodzeniu smartfona. Jak się okazuje aż 48% respondentów dalej korzysta z urządzenia bez jego naprawiania. Jednak gdy decydujemy się na oddanie smartfona do serwisu, najczęściej płacimy za to do 400 zł (28% odpowiedzi), a rzadziej między 400-800 zł (11%). Na droższe naprawy, kosztujące powyżej 800 zł, zdecydowało się tylko 3% badanych.

Po zestawieniu kosztów zakupu smartfona z ceną jego naprawy okazuje się, że 28% respondentów zdarzyła się sytuacja w której koszt naprawy urządzenia przewyższał cenę jego zakupu, a według 24% badanych koszt oddania telefonu do serwisu był zbliżony do jego wartości.

W HONOR najważniejsze są dla nas innowacje stworzone z myślą o ludzkich potrzebach. Nikt nie lubi sytuacji, w której nasz smartfon ucieka nam z dłoni, czas zwalnia i z obawą podnosimy urządzenie, mając nadzieję, że tym razem nic mu się nie stało. Nasz dział badawczo-rozwojowy bardzo ciężko pracował nad tym, aby opracować urządzenie, które przetrwa najgorsze scenariusze, i z wielką radością możemy powiedzieć, że stworzyliśmy smartfon z 5-gwiazdkowym certyfikatem odporności na upadki SGS. Zarówno markę HONOR, jak i najnowsze produkty z serii HONOR Magic 6, które wprowadzamy w 2024 roku, cechuje przede wszystkim doskonała jakość wykonania, co znajduje odzwierciedlenie między innymi w wytrzymałym na upadki ekranie HONOR Magic 6 Lite”- powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & Social Media Manager w HONOR Polska.

HONOR Magic6 Lite – niezwykle wytrzymały ekran

Marka HONOR wprowadziła niedawno do sprzedaży w Polsce model HONOR Magic6 Lite, który posiada wyświetlacz wyposażony w technologię HONOR Ultra-Bounce Anti-Drop, mogącą pochłonąć do 1,2 raza większą siłę przy upadku pod każdym kątem. Zupełnie nowa, trzypoziomowa ochrona zapewnia wielopunktowe wzmocnienia ekranu, ramki i podzespołów.

Urządzenie posiada również wytrzymałe ogniwo o pojemności 5300 mAh, co przekłada się na aż 2 dni czasu pracy na baterii bez konieczności jej ładowania. HONOR Magic6 Lite został wyposażony w wyświetlacz AMOLED o rozdzielczości 6,78 cala i rozdzielczości 1,5K. Za wysoką jakość zdjęć odpowiada potrójny aparat z głównym obiektywem 108 MP, obiektywem szerokokątnym 5 MP oraz makro o rozdzielczości 2 MP. Smartfon napędza procesor Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 z nakładką systemową na system Android 13 – Magic OS 7.2.

Dodatkowe informacje o urządzeniu znajdują się na stronie: https://www.hihonor.com/pl/phones/honor-magic6-lite/

Co o tym sądzicie?